Ahhhhhh! D:

Tjena! Jag kom precis in från att ha spelat fotboll med min bror Nice! Jag var på träning idag och då hade vi lite spjut och det gick inte alls bra :/ jag fattar inte vad som hänt men det blev helt fel och jag gjorde typ stegen eller hur man ska säga fel och aa men det är nog bara för att det är början på utomhussäsongen och att jag inte kört spjut på ett tag men ajja det går nog bättre nästa gång iallafall jag skulle ha pluggat alla de här dagarna jag har varit ledig men har inte pluggat någonting O_o och det känns inte bra alls ahhhh!!! jag blir så stressad nu men imorgon när alla ska till skolan igen då jävlar :D haha det känns som värsta dåliga inlägg idag eller hur man ska säga men skriver lite bättre imorgon eller senare föresten nu känns bloggen supertråkig och allt men det är bara för att jag precis börjat och allt men ska fråga Andrea imorgon hur man med mobilen lägger ut bilder på bloggen sen ska jag fråga om hon kan göra en desig till mig om hon vill för hon är ju bäst haha nee men nu ska jag sluta tråka med ett långt och dåligt inlägg så hejhej! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0