Morgonen

Heej. Jag har ingen anning om vad jag ska göra idag som vanligt men jag vil gå på bio och så breaking dawn del 1 och vi ska göra det men vi vet inte när. Klockan är 12:30  och jag har inte såmycket att skriva men jag gick upp vid 11 ungefär sen satte jag mig vid datan, åt frukost fixa mina nagalar med nagelbands kräm, myrrolja och handkräm jag fick det i julklapp av mamma med några nagel, nagelbandsrengörning, borste, fil och en sak som jag inte vet vad det heter och det är depend mirakel kitet som de heter. Nu så ska jag dra men ni får ha en trevligt dag hej

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: (ursäkta sent svart) tack så mycket :D

2012-01-05 @ 22:07:16
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte att du just nu kan vinna en IPHONE 4S & tävla om 8 stycken ONEPIECE på min blogg! :)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2012-01-22 @ 14:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0