Skolan, gmlby, o.s.v

HeejHeej idag så har jag varit i skolan och då så hade vi idrott och det ända jag vill säga är att jag tycker att det ska vara tjej och killgrupper istället för det är så jäkla orättvisst :( jag kanske inte angagerrar mig mendet är bara för att killar inte passar en för att man är dålig på just den saken eller det är så det känns för mig mendet kanske dem inte tycker fast jag tror dem tycker det eftersom dem så stora vinnarskallar och måste vinna :/ Jag vill inte få sämre betyg för att jag inte angarrerar mig men det är svårt men jag hppas att allt kommer bli bättre men vi får se :/ Ajja idag så har jag varit på träning och det har gått bra :) vi hade en rätt så jobbig träning fast inte den värsta men den var bra :) sen efter skolan så kom Elin med mig hem för vi skulle till träningen tillsammans. Efter träningen såhar jag ätit pizza, chips och glass och druckit cola hehe för att det är Fredag då måste man ju få lite onyttigt :D På Månsag då ärdet dags att åka till Gmlby och de ska bli super kul :D jag ska sova i samma rum som Andrea och Sandra fast det sa jag nog innan men jag säger det igen för det ska bli såkul för att vi ska titta på film på kvällen, äta godis tror jag, snacka lite om killar kanske coh sånt så det längtar jag jättemycket till för Andrea är en av dem bästa kompisarna som finns och Sandra är en väldigt bar kompis också så det ska bli super super super kul och jag ska börja packa imorgonför att vi ska ha med oss rätt så mycket så detär nog bäst att börja packa redan nu :) men jag ska nog dra nu men skriver ett inlägg snart då  vill jags kriva som hellenius hörna som är rätt sårooligt och om lite annat hejhej :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad gullig du är Jessica :) DU är faktiskt den bästa kompisen man kan ha :D <33333333

2011-11-26 @ 13:38:59
URL: http://lovemyblog.blogg.se/
Postat av: Jessica

:))))) <3333333

2011-11-26 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0