Nagellack

Jag tycker om att måla mina naglar,men ärinte så bra på det hehe men jag biter alltid på mina naglar men jag försöker sluta men det är gasnka svårt för  jag har gjort det ända sen jag va liten, men nu så har jag betsämmt men för att sluta och jag har inte bitit på mina naglar på 3 dagar tror jag så jag är väldigt nöjd med det ochnuska jag låta dem växa och sen så ska jag försöka göra storbritaniens flagga på mina naglar eller tummen iaf och jag tycker det är super snyggt med flaggor som man målat på naglarna :) Min kompis Andrea som är duktigt på allt känns det som hehe neee men hon är väldigt duktig på att måla naglar och olika mönster :) Jag har inte pianofingrar som vissa andra har utan korv fingrar haha men det går i släkten ;) Jag har inte så många nagellack men skulle gärna vilja ha super många i alla olika färger som turkos, blå, vit, gul, röd, grön, guld, silver, orange, brun och massa andra färger som är fina :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack så mycket:) Du är också ducktig på att måla naglarna :D Jag tar med mig alla mina nagellack till Gamleby förresten :) Ses på måndag :D <33333333

2011-11-26 @ 13:42:01
URL: http://lovemyblog.blogg.se/
Postat av: Jessica

:D <333 fast inte lika duktig som du. Aa ta med dig dem:) Vi ses <333

2011-11-26 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0