Lite allt möjligt

HeejHeej. Jag har ingen header riktigt men jag och min kompis Andrea ska fixa det när vi är på resan till Gmlby, hon är super duktig på Photoshop, ni kan kolla in hennes blogg om ni vill se hennes header och och läsa hennes blogg  www.lovemyblog.blogg.se Just nu sitter jag och inte gör så mycket. Det är Harry Potter på TV just nu så det tittar jag lite på men inte så mycket. Idag så ska jag nog åka och handla lite saker med mamma som jag behöver med till resan och det jag behöver är byxor för jag typ inga för jag lånar alltid av min syster men nu får jag inte låna för hon ska ta med dem till resan så jag måste skaffa egna så det ska jag nog göra idag. Sen så ska jag nog handla lite annat också men vi får se :) Det är ju Lördag idag och det är jätteskönt för då slipper man tänka på skolan :) Jag har inte lagt in så mycket bilder som ni märkt men jag ska nog taoch göra det  :) men jag skriver mer ikväll hejhej

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi kan fixa header tillsammans eller asså du väljer bilder och sitter bredvid när jag gör den :) <333

2011-11-26 @ 13:39:56
URL: http://lovemyblog.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aa för jag kan ingentinng med photoshop haha :D <333

2011-11-26 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0