FRIDA tidningen :)

Jag har bara ett litet tips om vad jag tycker är jättebra tidningar och det är en tidning som heter FRIDA. Det är nog många som har hört talas om den men jag vill bara göra några punkter om varför jag tycker ni ska köpa den eller preniumera på den:

1. Man får olika sminkprodukter eller ett smycke med i tidningen ganska ofta :D

2. Man kan skicka in det man tycker dem ska skriva mer om, dem ska skicka en affich elr bara skriva vad du vill till dem som kanske kan finnas med i tidningen :)

3. Man kan skriva om sina kärleksproblem, nån fråga om sina bröst, mensen o.s.v som du har bekymmer med elr undrar om<3

4. Dem intervjuvar olika kändisar som är väldigt kul att läsa om :P


5. Du kan tävla om olika saker i den tidningen :D

6. Dem ger olika hårfrisyr tips eller annat tips som kan göra dig nytta ;D

7. Man kan fråga om mode, fråga vad som är inne och vad som är ute, få tips om fina snygga kläder som är billiga o.s.v

8. Dem skriver om hälsa och träning, recept, trendiga träningskläder o.v.s :)

9. Det finns en sida där du kan läsa ditt horoskop (Fast det finns det nog på dem flesta skvaller tidningarna)

10. Tidningen är för tjejer ( fast killar kan ju också läsa i den) :)


Det här är därförjag tycker den är så bra :)


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Gå in i min blogg och tävla om en HALSRING. Skitsnygg! Om du har lust :)

2011-11-24 @ 20:32:31
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

Hej hej,



hoppas allt är bra? Ville bara tipsa om roliga tävlingar i min blogg, bl.a. Presentkort på Darling Express värt hela 500kr, Presentkort på Thira för 250kr och flera andra!



Om du inte gillar såna här kommentarer, ber jag om ursäkt. Ha en mysig helg och en härlig 1a Advent!



Kram Nathalié

2011-11-25 @ 18:37:18
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Jessica

Natahalie: Neej det är super kul att du tipsar om roliga tävlingar. ha en trevlig helg själv :) <3



Lucas:Jag ska genast gå och kolla och delta gör jag gärna :)

2011-11-25 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0