Allt kan inte vara som man själv vill att det ska vara

Hejhej :) Jag kom hem för en liten stund och just nuså sitter jag vid daatn och bloggar och lyssnar (tittar) på de nanny :D Om ungefär 45 minuter eller något sånt så ska jag på träning :) jag har inte så mycket att skriva nu heller för har inte gjort såmycket men i skolan så hadejag Andrea jättekul, Sandra var på KP just den tiden men iaf. Nu har vi fått reda på vilka vi ska få sova med i Gamleby och jag ska få sova med Andrea<3 och Sandra<3 och det var exakt det jag ville men jag ville också att Ida<3 skulle sova med oss men hon sover med Mathilda<3 och Felicia<3 istället för det var något för några Månader som hade hänt så det blev lite komplicerat så Ida<3 visste inte om hon skulle sova med oss elr Mathilda<3 och Felicia<3. Det som hände som var komplicerat kan jag inte berätta just här för det handlar om en viss person men ajja nu skiter vi i det :) Jag vill gärna att ni ska fortsätta läsa min blogg och kanske kommentera något om ni vill :) men nu ska jag dra så skriver om träningen sen kanske hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0