Dagens :D

Hej idag så har jag varit med Jasmine och jag handla ett nagellack till som var vit :) Sen så har jag, Jasmine och Tommy smällt raketer, smällare emn efter en lång stund på eftermiddagen står det en kvinna med ett barn och tittar på sen ser det ut som om hon ringer till nån och tar bilder på oss så vi trodde hon ringde till polisen föratt vi höll på att smälla såvi gick in till mig óch det var aldrig någon polis som komsåjag vet inte vad den där kvinnan gjorde och ifall hon ringde till polisen fett dumman får vara, alla smäller raketer och smällare nu om hon inte har märkt så ärdte nyår snart jävla idiot! Jag har inte gjort så mycket mer eller jo var hemma hos jasmine så hon fixa min tumme med leopard mönster (skit snyggt) men jag kunde inte haha men ajja nu ska jag dra men jag lägger ett till in lägg på de jag köpte igår asså innan jag inte var hemma Kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0